Які причини анафродизії?

Розібратися в причинах анафродизії повинні психотерапевти, психіатри і психологи, якщо виключені фізіологічні причини - аномалії будови статевих органів, захворювання шлунково-кишкового тракту і сечостатевої системи, інші патології.

Часто люди плутають анафродизію з банальним охолодженням до партнера. Наприклад, пара живе 10 років разом, дружина давно не хоче свого чоловіка, не відчуває оргазмів і ніяких позитивних емоцій від сексу. Але якщо їй випаде щастя закохатися в іншого чоловіка, вона знову відчує себе 100% жінкою і прилив гострих відчуттів.

Також часто причини криються в постійному партнері - чоловік не вміє задовольняти жінку і не прагне до цього. Знову ж таки, зміна партнера швидко призведе до позитивних відчуттів, і про уявну фригіднiсть жінка забуде вже через декілька тижнів.

Справжня анафродизія проявляється більш серйозними ознаками: жінка в принципі не прагне до нових знайомств з чоловіками. У неї не викликає бажання навіть найсимпатичніший і приємний чоловік на її думку.

В процесі діагностики психотерапевти обов'язково проводять тести, які дозволяють з'ясувати, які речі викликають збудження, якщо виключити чоловіків.

З істинною анафродизією без супутніх факторів майже ніхто не народжується. Завжди її виникненню сприяють якісь тригери. Тут ми перерахуємо основні:

• зґвалтування;

• вагітність;

• стреси;

• депресія;

• відсутність повноцінного статевого життя;

• гінекологічні патології;

• аборт;

• нервові розлади;

• ожиріння;

• дисфункція ендокринної системи;

• дефекти або аномалії статевих органів.

Проблема ще в тому, що багато жінок, які страждають гіпосексуальністю, не бажають визнавати проблему. Разом з ними страждають і їхні чоловіки. І рано чи пізно гостро постає питання: або звернення до фахівців, або створення іншої сім'ї, пошук нового партнера для чоловіка. Безумовно, відсутність повноцінного сексуального життя в парі призведе до хвороб у страждаючого партнера і до емоційного відчуження.

Лікування анафродизії

Лікування буде залежати від причини анафродизії. Наприклад, якщо це дефекти статевих органів, то пацієнту краще зробити операцію по відновленню. Якщо це травма від згвалтування, буде потрібна психотерапія. При депресії, відповідно, показані антидепресанти.

Відзначимо, що часто анафродизія у жінок виникає на тлі оральних контрацептивів. Лікування полягає у скасуванні КОК або в підборі більш адекватної терапії.

Переважно анафродизію лікують психотерапевтичними методами. Лікар розбирається, що послужило справжньою причиною, і намагається усунути проблему. Якщо вам потрібна консультація фахівців з приводу гіпосексуальності, зв'яжіться з нами. Ми проводимо онлайн-консультування та дистанційну психотерапію. Ми обов'язково вам допоможемо!